Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Spotkanie organizacyjne online dla nowych studentów – 2. października, godz. 12:00, MS Teams. Przypomnienie, instrukcja dołączenia oraz uwagi porządkowe

Przypominamy, iż dnia 2. października o godz. 12:00 odbędzie się spotkanie organizacyjne dla studentów pierwszego roku pierwszego i drugiego stopnia studiów prowadzonych w Katedrze, tj. Porównawcze studia cywilizacji, Studia nad buddyzmem i Studia nad buddyzmem współczesnym.

Spotkanie odbędzie się na platformie Microsoft Teams a by do niego dołączyć należy posłużyć się poniższym linkiem:

https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MmQ5NjQwM2YtY2I3Ny00ZDQyLTllZTEtYmU1ZDA0NjUwMjYy%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22eb0e26eb-bfbe-47d2-9e90-ebd2426dbceb%22%2c%22Oid%22%3a%22e017b2d0-e404-4718-a487-37e4492175c2%22%7d

Link zostanie również wysłany Państwu drogą mailową.

Dołączenie do spotkania

Aby dołączyć do spotkania należy wykonać następujące czynności

  • kliknąć w link lub wkleić go do okna przeglądarki;
  • przeglądarka wyświetli wtedy stronę zawierającą pytanie o sposób dołączenia do spotkania; możliwe będą następujące opcje: „pobierz aplikację”, „kontynuuj w przeglądarce”, „otwórz aplikację Teams”;
  • wysoce zalecane jest, by wybrać tę ostatnią opcję (przeglądarka może wymagać wtedy potwierdzenia w dodatkowym oknie) i do spotkania dołączyć ze swojego oficjalnego konta UJ; aplikacja Teams jest częścią pakietu Office 365, który przysługuje Państwu jako studentom Uniwersytetu Jagiellońskiego;
  • w przypadku wybrania aplikacji, uruchomi się program i otworzy się nowe okno (w aplikacji lub w przeglądarce) zawierające tytuł spotkania, w którym należy wyłączyć kamerę i mikrofon a następnie kliknąć „dołącz teraz”;
  • w przypadku dołączenia przez przeglądarkę może być konieczne wyrażenie zgody na dostęp do kamery i mikrofonu, po czym należy wprowadzić imię i nazwisko, wyłączyć kamerę i mikrofon a następnie kliknąć „dołącz teraz”;

Proszę być online kilka minut wcześniej na wypadek problemów technicznych.

Uwagi porządkowe

Z uwagi na spodziewaną wysoką frekwencję prosimy o zastosowanie się do poniższych wytycznych porządkowych:

  • proszę dopilnować, by Państwa kamery i mikrofony były wyłączone (ikony kamery i mikrofonu w aplikacji lub domyślne skróty klawiaturowe: ctrl+shift+o oraz ctrl+shift+m);
  • chęć zabrania głosu proszę sygnalizować przez podniesienie ręki (ikona dłoni); osoba prowadząca spotkanie udzieli wtedy głosu, po czym należy sobie włączyć kamerę i mikrofon; po zakończeniu należy ponownie wyłączyć kamerę i mikrofon oraz opuścić rękę (ikona dłoni);
  • trudności techniczne związane z udziałem w spotkaniu proszę sygnalizować w wiadomości prywatnej do dr. Wojciecha Kosiora bezpośrednio w aplikacji Teams lub pocztą: wojciech.kosior@uj.edu.pl.

Plan spotkania

  1. Powitanie, prof. dr hab. Marta Kudelska, Kierownik Katedry Porównawczych Studiów Cywilizacji.
  2. Prezentacja pracowników Katedry prowadzących zajęcia z pierwszymi rocznikami w 1. semestrze roku akademickiego 2020/2021 oraz pracowników administracyjnych.
  3. Podstawowe informacje o studiach przekazane przez opiekunów poszczególnych kierunków:
  • dr Renata Iwicka (Porównawcze studia cywilizacji 1. stopień),
  • dr hab. Wojciech Klimczyk, prof. UJ (Porównawcze studia cywilizacji 2. stopień),
  • dr Joanna Gruszewska (Studia nad buddyzmem, 1. stopień),
  • dr Jakub Zamorski (Studia nad buddyzmem współczesnym, 2. stopień).
  1. Prezentacja Samorządu Studenckiego, Anna Horodyska, Marcin Baumann.
  2. Podstawowe informacje techniczne związane z obsługą platform MS Teams oraz Pegaz, dr Wojciech Kosior, dr Anna Kuchta.

Materiały

Wprowadzenie dla studentów I roku, dr Renata Iwicka

Kwestie techniczne oraz MS Teams, dr Wojciech Kosior

Pegaz UJ, dr Anna Kuchta