Wizyta w krakowskim salonie Lexusa w ramach zajęć z kursu "Kultura w praktyce"
8 listopada 2019 rokustudenci II roku studiów drugiego stopnia mieli okazję zwiedzić krakowski salon Lexusa – w ramach poznawania kultury organizacyjnej różnych firm podczas zajęć „Kultura w praktyce”, prowadzonych przez dr Joannę Malitę-Król. Pan Tomasz Bogacki, Manager Omotenashi, zaprosił studentów na krótką prezentację o filozofii firmy, a także na wycieczkę po salonie.
Omotenashi, japońska gościnność, w przypadku Lexusa oznacza powrót do korzeni firmy. W życiu codziennym pracowników opiera się ona na trzech filarach. Są to dbałość o szczegóły, przewidywanie potrzeb i wyrażanie wdzięczności. Japoński rodowód widać także w samym salonie – samurajski hełm, widoczny na zdjęciu, to prezent na otwarcie salonu od ówczesnego prezesa Lexus Polska. Odwiedziliśmy garaż, serwis, a nawet specjalne miejsce w salonie, w którym klienci odbierają swoje nowe samochody.
Lexus oraz Toyota współpracowały już z Katedrą Porównawczych Studiów Cywilizacji w ramach projektu Paidagogos Pro - o efektach tej współpracy można poczytać tutaj.
1/image/image_gallery?uuid=0eff2bb3-8ff7-4b0d-87d4-144e2050ee93&groupId=303000431300975Joanna Malita-KrólPan Tomasz Bogacki, Manager Omotenashi, w sali konferencyjnej salony Lexus Kraków wyświetla prezentację dotyczącą filozofii firmy. Na zdjęciu stół konferencyjny, wokół niego siedzą studenci Katedry, za stołem telewizor z prezentacją.2$prev
2/image/image_gallery?uuid=825af729-30fc-46a0-989b-5a80b71b011d&groupId=3030004315001125Joanna Malita-KrólSlajd z prezentacji dotyczącej filozofii firmy: widnieje na nim napis „Lexus Experience in Lexus Kraków. Omotenashi. Tomasz Bogacki” oraz data: 8 listopada 2019.31
3/image/image_gallery?uuid=c83ba5f6-74cf-4324-9237-0d82612d8d32&groupId=3030004311251500Joanna Malita-KrólCzęść dekoracji w salonie Lexus Kraków – na zdjęciu widoczna m.in. nagroda dla Toyoty jako doradcy serwisowego roku 2002 oraz buddyjska rzeźba.42
4/image/image_gallery?uuid=bdbfa3e5-a674-4895-9b9f-370325bac01f&groupId=303000431300975Joanna Malita-KrólW serwisie salonu Lexus Kraków. Na zdjęciu w centrum pan Tomasz Bogacki, wskazujący na coś w oddali, po lewej stronie studenci KPSC. W tle opony oraz maszyny serwisowe.53
5/image/image_gallery?uuid=f009b019-7f46-4b0a-af74-e50e7e0b4a84&groupId=303000439001200Joanna Malita-KrólCzęść dekoracji w salonie Lexus Kraków – na zdjęciu widoczny samurajski hełm, prezent na otwarcie salonu od ówczesnego prezesa Lexus Polska.64
6/image/image_gallery?uuid=271e9e56-0780-4bb3-895a-680994addff2&groupId=3030004315001125Joanna Malita-KrólCzęść dekoracji w salonie Lexus Kraków – na zdjęciu widoczne mini-modele samochodów.75
7/image/image_gallery?uuid=fc55d7f1-91dd-4dde-8504-24cc6b12dc2b&groupId=3030004315001125Joanna Malita-KrólCzęść wystawowa salonu Lexus Kraków – na zdjęciu w centrum pan Tomasz Bogacki, w tle najnowsze modele Lexusa oraz slogan firmy: „Experience Amazing”.86
8/image/image_gallery?uuid=9afeaaf9-c1b0-45fd-ab73-856ae2c65870&groupId=303000431300975Joanna Malita-KrólDzwon, w który mogą zadzwonić klienci po zakupie samochodu – na zdjęciu biały filar, do niego przytwierdzony dzwon. W tle szyba, w której odbijają się wystawowe modele Lexusów.97