Uprzejmie informujemy, że w związku z uchyleniem rozporządzenia w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, legitymacje studenckie pozostaną ważne bez konieczności ich prolongaty do dnia 14 października 2021 r.
Prosimy o zgłaszanie się w celu prolongaty legitymacji nie wcześniej niż 10 października z zachowaniem poniższych zasad bezpieczeństwa.
1. Przed udaniem się do sekretariatu prosimy o kontakt mailowy (kpsc@uj.edu.pl) w celu umówienia terminu odbioru (system kolejkowy).
2. Prosimy o zgłaszanie się do sekretariatu pojedynczo wyłącznie w umówionym terminie.
3. Przed wejściem do sekretariatu prosimy o dezynfekcję rąk oraz założenie maseczki/przyłbicy.
4. Czas wizyty w sekretariacie prosimy o ograniczenie do niezbędnego minimum.
Ze względów bezpieczeństwa nie ma możliwości odbioru legitymacji bez wcześniejszego umówienia terminu.
Dziękujemy za przestrzeganie procedur bezpieczeństwa.