Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Aktualności

Nawigacja okruszkowa Nawigacja okruszkowa

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Spotkanie organizacyjne online dla nowych studentów - 1. października, godz. 16:30, MS Teams

Zapraszamy studetnki i studentów pierwszego roku studiów pierwszego i drugiego stopnia (Porównawcze studia cywilizacji, Studia nad buddyzmem i Studia nad buddyzmem współczesnym) na spotkanie informacyjno-organizacyjne, które odbędzie się online za pośrednictwem platformy Microsoft Teams dnia 1. października o godz. 16.30.  Przypominamy, że tego dnia w Katedrze Porównawczych Studiów Cywilizacji nie odbywają się zajęcia dydaktyczne.

Link do spotkania dostępny jest tutaj.

Na spotkaniu zostaną Państwu przedstawione podstawowe informacje dotyczące studiów, poznają Państwo Kierownika Katedry, prof. dr hab. Martę Kudelską, oraz opiekunów poszczególnych kierunków: 

  • porównawczych studiów cywilizacji 1. stopnia (dr Renata Iwicka),
  • porównawczych studiów cywilizacji 2. stopnia (dr hab. Wojciech Klimczyk, prof. UJ),
  • studiów nad buddyzmem (dr Joanna Gruszewska),
  • studiów nad buddyzmem współczesnym (dr Jakub Zamorski).

Podczas spotkania będą mieli Państwo możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące studiowania. Spotkanie zakończy się krótkim tutorialem dotyczącym kwestii technicznych i korzystania z platform zdalnego nauczania wykorzystywanych podczas studiów (Pegaz, MS Teams). Spotkanie poprowadzą dr Wojciech Kosior i dr Anna Kuchta.


Przed spotkaniem prosimy o:

  • aktywację poszty studenckiej w domenie @student.uj.edu.pl (więcej informacji na temat aktywacji poczty studenckiej można znaleźć tutaj),
  • zapoznanie się z PAKIETEM INFORMACJI DLA NOWYCH STUDENTÓW, w którym wyjaśniamy podstawowe kwestie związane ze studiowaniem.


Link do spotkania zostanie upubliczniony na stronie Katedry oraz w mediach społecznościowych a także zostanie wysłany pocztą na Państwa skrzynki studenckie w domenie uj.edu.pl na kilka dni przed spotkaniem. Prosimy o upewnienie się, że są to adresy wskazane w USOSie jako podstawowe adresy e-mail. Prosimy również o ich regularne sprawdzanie - jest to podstawowy środek komunikacji z sekretariatem, wykładowcami oraz innymi organami Uniwersytetu.

Dołączenie do spotkania

Aby dołączyć do spotkania należy wykonać następujące czynności:

  • kliknąć w link lub wkleić go do okna przeglądarki;
  • przeglądarka wyświetli wtedy stronę zawierającą pytanie o sposób dołączenia do spotkania; możliwe będą następujące opcje: „pobierz aplikację”, „kontynuuj w przeglądarce”, „otwórz aplikację Teams”;
  • wysoce zalecane jest, by wybrać tę ostatnią opcję (przeglądarka może wymagać wtedy potwierdzenia w dodatkowym oknie) i do spotkania dołączyć ze swojego oficjalnego konta UJ; aplikacja Teams jest częścią pakietu Office 365, który przysługuje Państwu jako studentkom i studentom Uniwersytetu Jagiellońskiego;
  • w przypadku wybrania aplikacji, uruchomi się program i otworzy się nowe okno (w aplikacji lub w przeglądarce) zawierające tytuł spotkania, w którym należy wyłączyć kamerę i mikrofon a następnie kliknąć „dołącz teraz”;
  • w przypadku dołączenia przez przeglądarkę może być konieczne wyrażenie zgody na dostęp do kamery i mikrofonu, po czym należy wprowadzić imię i nazwisko, wyłączyć kamerę i mikrofon a następnie kliknąć „dołącz teraz”;

Proszę być online kilka minut wcześniej na wypadek problemów technicznych.

Uwagi porządkowe

Z uwagi na spodziewaną wysoką frekwencję prosimy o zastosowanie się do poniższych wytycznych porządkowych:

  • proszę dopilnować, by Państwa kamery i mikrofony były wyłączone (ikony kamery i mikrofonu w aplikacji lub domyślne skróty klawiaturowe: ctrl+shift+o oraz ctrl+shift+m);
  • chęć zabrania głosu proszę sygnalizować przez podniesienie ręki (ikona dłoni); osoba prowadząca spotkanie udzieli wtedy głosu, po czym należy sobie włączyć kamerę i mikrofon; po zakończeniu należy ponownie wyłączyć kamerę i mikrofon oraz opuścić rękę (ikona dłoni);
  • w przypadku braku możliwości użycia mikrofonu, komunikować można się również wykorzystując czat;
  • trudności techniczne związane z udziałem w spotkaniu proszę sygnalizować w wiadomości prywatnej do dr. Wojciecha Kosiora bezpośrednio w aplikacji Teams lub pocztą: wojciech.kosior@uj.edu.pl.